1.Pedagogika mentálne postihnutých ako disciplína špeciálnej pedagogiky a súvzťažné vedy. 2. História vývinu starostl
MOŽNOSTI ŠPECIÁLNOPEDAGOGICKEJ INTERVENCIE PRACOVNEJ VÝCHOVY V ŠPECIÁLNEJ EDUKÁCII MENTÁLNE POSTIHNUTÝCH POSSIBILITIES
Školský vzdelávací program pre žiakov s viacnásobným postihnutím v kombinácii s mentálnym postihnutím (mentálne post
1.Pedagogika mentálne postihnutých ako disciplína špeciálnej pedagogiky a súvzťažné vedy. 2. História vývinu starostl
1.Pedagogika mentálne postihnutých ako disciplína špeciálnej pedagogiky a súvzťažné vedy. 2. História vývinu starostl
![PDF) Špeciálne didaktiky predmetov vo výchove a vzdelávaní žiakov s mentálnym postihnutím III. | Ivana Rochovská and Bohuslav Stupák - Academia.edu PDF) Špeciálne didaktiky predmetov vo výchove a vzdelávaní žiakov s mentálnym postihnutím III. | Ivana Rochovská and Bohuslav Stupák - Academia.edu](https://0.academia-photos.com/attachment_thumbnails/46540265/mini_magick20180818-12558-n505dz.png?1534581995)
PDF) Špeciálne didaktiky predmetov vo výchove a vzdelávaní žiakov s mentálnym postihnutím III. | Ivana Rochovská and Bohuslav Stupák - Academia.edu
Učebné osnovy Pracovné vyučovanie v 9. ročníku pre žiakov so stredným stupňom mentálneho postihnutia
![Zo žiakov s mentálnym postihnutím nemusia byť jadroví fyzici, ale ľudia pripravení žiť vo väčšinovej spoločnosti Zo žiakov s mentálnym postihnutím nemusia byť jadroví fyzici, ale ľudia pripravení žiť vo väčšinovej spoločnosti](https://www.nds.sk/wp-content/uploads/2022/04/1Z0A9199-2000x1334.jpg)